לוח מחוונים - Dashboard מעניק לעסק את היכולת לפקח על תקינות פעילות שירות הלקוחות על ידי מדידה, מעקב והצגת מדדי ביצועים מרכזיים (KPIs) ומדדים חשובים אחרים במסך אחד.
שימוש בAPI ייחודי ל OpenAI של גוגל שמאפשר בניית תסריטי מענה אוטומטיים ללא התערבות נציג שירות או לחלופין הצעת תשובות אפשריות לבעיות שכבר נפתרו ובכך לחסוך לנציג צורך להקליד שוב ושוב תשובות זהות.
המערכת כוללת אפליקציית IOS ואנדרואיד נייטיב המאפשרת זמינות וקבלת הודעות PUSH הן לטכנאים והן ללקוחות בזמן אמת.
המערכת כוללת רכיב לצ'אט און ליין כדי ליצור קשר עם הלקוחות המברשים שירות בזמן אמת . במידה וחלק מהשאלות יש פתרון פשוט ניתן ליצור תסריט שיחה שמפנה את הגולש למידע בבסיס המידע שקיים ב Base knowledge או בלינק שימושי אחר.
שימוש בצ'אטים ישחרר את מחלקת השירות מטיפול בירוקרטי בכרטיסי תקלות ומאפשר לצוות השירות לעבוד ביעילות רבה יותר.
eService מאפשרת לארגון לנהל תקשורת רב ערוצית עם הלקוחות, בין אם זה במענה באמצעות דוא"ל, התכתבות בצ'אט עם נציגי השירות, צירוף מסמכים וצילומי מסך, ואפילו על קישור לפוסטים בעמודי המדיה החברתית. הלוקחות מצפים שיהיה זמינים אליהם בכל ערוץ שנוח להם ובזמן שנוח להם. המערכת שלנו מאפשרת לארגון לייעל את תהליכי שירות הלקוחות ולספק ללקוח את השירות לו הוא מצפה.
המערכת מכילה מאגר מגוון של פתרונות מדף לבעיות ידועות ומאפשרת לגולש חיפוש סמנטי עפ"י סוג הבעיה שהוא מחפש. המאגר הוא דינמי ומאפשר הוספה של פתרונות חדשים ועדכון של פתרונות קיימים. נין להוסיף תרשימים וסרטוני הדרכה לכל פתרון. בנוסף ניתן ליצור אזור של שאלות ותשובות נפוצות. כדי לאפשר למשתמשים גישה מהירה למידע שימושי. אזורי ניהול ידע, מקדמים פתרונות עצמיים על ידי המשתמשים )Self Service( מבלי לפעיל את מערך השירות האנושי.
מעקב אחר פעילות ההובלה בזמן אמת. לראות אילו ספקים מתפקדים לפקח על הביצועים של וטיפוח הפניות והמרות.
לכל קריאת שירות מתלווה תהליך ניהול משימות שנוצר באופן אטומטי.ניהול המשימות יכול להיות משימות ספציפיות או תהליכי עבודה מורכבים יותר הכוללים מספר משתתפים ו/או גורמים בתוך הארגון שלכל אחד יש חלק בפתרון הכולל. תתי המשימות יכולים להתבצע ולהתעדכן ברצף או במקביל, במרווחי זמן נתונים או על פי קריטריונים ספציפיים.
מערכת eservice מאפשרת להגדיר כללים ותהליכים בתוך המערכת על מנת לספק מנגנוני טיפול ומעקב יעילים אחרי הפניות והתקלות שמטופלות בארגון. ניתלן להגדיר הפניה אוטומטית של פניות לאנשי תמיכה ספציפיים בהתאם למאפיינים של התקלה והלקוח, יצירה של קטגוריות וסדרי עדיפויות.
המערכת מאפשרת יצירת דוחות מותאמים אישית עבור מודולים שונים כגון קריאות שירות פתוחות, קריאות שירות עפ"י חומרת הבעיה, קריאות שירות עפ"י משך זמן הטיפול וכו.
הדוחות ניתנים לייצוא לקובץ אקסל לצורך ניתוח מעמיק ותיעוד.
ארגונים רבים מחלקים את הטיפול בלקוחות לפי צוותים עפ"י שיוך גאוגרפי, מיומנות מקצועית והתמחות במוצרים או עפ"י סוג שירות הנדרש. המערכת שלנו יכולה לסייע לנטב את הפניות שמתקבלות לסוכן או למחלקה הרלוונטית על מנת לזרז את הטיפול בפניה.
אם טכנאי חולה או נעדר המערכת יכולה לייצר לוכיה של העברת הטיפול לטכנאי אחר ולהקצות לו את הטיפול בפניות הפתוחות של הטכנאי הנעדר.