שאלות נפוצות

מהו eService?

הרעיון של eService הוא לאפשר מתן שירות לכל לקוח, בכל מקום ובכל זמן. בדרך זו יכול כל ארגון להפחית באופן משמעותי את הנטל שבמתן השירות מחד ולשפר את רמת השירות ללקוח מאידך. עידן התחרות והסביבה המאתגרת גורמים לארגונים רבים להפנות משאבים רבים לגיוס לקוחות חדשים, פעמים רבות על חשבון משאבים שישמרו או ישפרו את רמת השירות ללקוח הקיים.

מהי תוכנת שירות לקוחות ותמיכה?

eService מסייעת לנהל את מחלקת השירות בפשטות וביעילות. היא מאפשרת ללקוחות שלך לפתוח קריאות שירות בקלות ולנציגי השירות לנהל את הקריאות ביעילות. כך תוכל לפתור בעיות ביעילות, לעקוב אחר עומסים בפעילות ולאתר צווארי בקבוק, לשמור את היסטוריית קריאות השירות, לייצר דו"חות ועוד.

מי יכול להפיק תועלת מ-eService?

Service Easy מתוכנן לעסקים אשר מעוניינים לשפר את איכות השירות שלהם, תוך כדי הפחתת עלויות ותקורות. Service Easy הוא ממשק פשוט ויעיל לשירות לקוחות ותמיכה.

מדוע להשקיע בשירות לקוחות מקוון?

התפיסה העיקרית שעומדת בבסיס הרעיון של השירות באינטרנט הוא לאפשר ללקוח לעזור לעצמו. לספק לו מידע מהיר וזמין לפתור את בעיותיו. הלקוח אינו מעוניין לדבר עם נציג שירות כדי להסביר לו את הבעיה ולחכות בתור לשירות. הוא רוצה פתרון מיידי ובמידה מסוימת אם הוא יכול לפתור בעיות פשוטות בעצמו הוא יעדיף להימנע מלהגיע לנציגי השירות.

מדוע לקוחות מעדיפים שירות לקוחות מקוון?

  • הלקוחות רוצים לדעת שיש כתובת אחת לפתרון של כל בעיותיהם בקלות ובזמן המתאים להם.
  • הלקוחות לא יתקשרו אליך אם הם הצליחו לפתור את הבעיה בעצמם, ובדרך כלל יעדיפו לשוחח אתך בצ'ט או בדואר אלקטרוני על פני התקשרות טלפונית.
  • הלקוחות יעדיפו להזין את התקלה ושנציג השירות יתקשר אליהם או יחזור אליהם לאחר בדיקה וטיפול. שירות לקוחות מקוון מאפשר זאת.
  • הלקוחות רוצים לדעת מהו הסטטוס של הבעיה המטופלת, ומיהו איש הקשר שכרגע מטפל בבעיה. שירות לקוחות מקוון מספק ללקוחות את המידע הרצוי.
  • הלקוחות רוצים לדעת מהן הבעיות השכיחות של המוצר ומהו הפתרון המומלץ. שירות לקוחות מקוון מפנה אותם למשאבי המידע הרלוונטיים וחוסך זמן ללקוחות ולבעל העסק.