רכיבים
ניהול מאגר ידע KnowledgeBase
המערכת מכילה מאגר מגוון של פתרונות מדף לבעיות ידועות ומאפשרת לגולש חיפוש סמנטי עפ"י סוג הבעיה שהוא מחפש. המאגר הוא דינמי ומאפשר הוספה של פתרונות חדשים ועדכון של פתרונות קיימים. נין להוסיף תרשימים וסרטוני הדרכה לכל פתרון. בנוסף ניתן ליצור אזור של שאלות ותשובות נפוצות. כדי לאפשר למשתמשים גישה מהירה למידע שימושי. אזורי ניהול ידע, מקדמים פתרונות עצמיים על ידי המשתמשים )Self Service( מבלי לפעיל את מערך השירות האנושי.