רכיבים

Dashboard

לוח מחוונים - Dashboard  מעניק לעסק את היכולת לפקח על תקינות פעילות שירות הלקוחות על ידי מדידה, מעקב והצגת מדדי ביצועים מרכזיים (KPIs) ומדדים חשובים אחרים במסך אחד.
 

מה כולל לוח המחוונים?
 
גרף כמות תקלות חדשות היום/לאורך תקופה
גרף כמות תקלות שנסגרו היום/לאורך תקופה
גרף התפלגות סוגי התקלות.
נתוני SLA 
נתוני משך זמן ממוצע לטיפול בתקלה
גרף תקלות שכיחות לפי סוג ציוד/קבוצות עובדים
גרפים נוספים עפ"י דרישה

בינה מלאכותית

שימוש בAPI ייחודי ל  OpenAI של גוגל שמאפשר בניית תסריטי מענה אוטומטיים ללא התערבות נציג שירות או לחלופין הצעת תשובות אפשריות לבעיות שכבר נפתרו ובכך לחסוך לנציג צורך להקליד שוב ושוב תשובות זהות.

 

אפליקציה לסלולר

המערכת כוללת אפליקציית IOS ואנדרואיד נייטיב המאפשרת זמינות וקבלת הודעות PUSH הן לטכנאים והן ללקוחות בזמן אמת.

ניהול צ'אט

המערכת כוללת רכיב לצ'אט און ליין כדי ליצור קשר עם הלקוחות המברשים שירות בזמן אמת . במידה וחלק מהשאלות יש פתרון פשוט ניתן ליצור תסריט שיחה שמפנה את הגולש למידע בבסיס המידע שקיים ב Base knowledge או בלינק שימושי אחר.

שימוש בצ'אטים ישחרר את מחלקת השירות מטיפול בירוקרטי בכרטיסי תקלות ומאפשר לצוות השירות לעבוד ביעילות רבה יותר.

תקשורת רב ערוצית

eService מאפשרת לארגון לנהל תקשורת רב ערוצית עם הלקוחות, בין אם זה במענה באמצעות דוא"ל, התכתבות בצ'אט עם נציגי השירות, צירוף מסמכים וצילומי מסך, ואפילו על קישור לפוסטים בעמודי המדיה החברתית. הלוקחות מצפים שיהיה זמינים אליהם בכל ערוץ שנוח להם ובזמן שנוח להם. המערכת שלנו מאפשרת לארגון לייעל את תהליכי שירות הלקוחות ולספק ללקוח את השירות לו הוא מצפה.

ניהול מאגר ידע KnowledgeBase

המערכת מכילה מאגר מגוון של פתרונות מדף לבעיות ידועות ומאפשרת לגולש חיפוש סמנטי עפ"י סוג הבעיה שהוא מחפש. המאגר הוא דינמי ומאפשר הוספה של פתרונות חדשים ועדכון של פתרונות קיימים. נין להוסיף תרשימים וסרטוני הדרכה לכל פתרון. בנוסף ניתן ליצור אזור של שאלות ותשובות נפוצות. כדי לאפשר למשתמשים גישה מהירה למידע שימושי. אזורי ניהול ידע, מקדמים פתרונות עצמיים על ידי המשתמשים )Self Service( מבלי לפעיל את מערך השירות האנושי.

ניהול משתמשים והרשאות

מעקב אחר פעילות ההובלה בזמן אמת. לראות אילו ספקים מתפקדים לפקח על הביצועים של וטיפוח הפניות והמרות.

ניהול משימות

לכל קריאת שירות מתלווה תהליך ניהול משימות שנוצר באופן אטומטי.ניהול המשימות יכול להיות משימות ספציפיות או תהליכי עבודה מורכבים יותר הכוללים מספר משתתפים ו/או גורמים בתוך הארגון שלכל אחד יש חלק בפתרון הכולל. תתי המשימות יכולים להתבצע ולהתעדכן ברצף או במקביל, במרווחי זמן נתונים או על פי קריטריונים ספציפיים.

הגדרת כללים עסקיים

מערכת eservice מאפשרת להגדיר כללים ותהליכים בתוך המערכת על מנת לספק מנגנוני טיפול ומעקב יעילים אחרי הפניות והתקלות שמטופלות בארגון. ניתלן להגדיר הפניה אוטומטית של פניות לאנשי תמיכה ספציפיים בהתאם למאפיינים של התקלה והלקוח, יצירה של קטגוריות וסדרי עדיפויות.

דוחות מותאמים אישית

המערכת מאפשרת יצירת דוחות מותאמים אישית עבור מודולים שונים כגון קריאות שירות פתוחות, קריאות שירות עפ"י חומרת הבעיה, קריאות שירות עפ"י משך זמן הטיפול וכו.

הדוחות ניתנים לייצוא לקובץ אקסל לצורך ניתוח מעמיק ותיעוד.

ניהול מוקדנים / טכנאים

ארגונים רבים מחלקים את הטיפול בלקוחות לפי צוותים עפ"י שיוך גאוגרפי, מיומנות מקצועית והתמחות במוצרים או עפ"י סוג שירות הנדרש. המערכת שלנו יכולה לסייע לנטב את הפניות שמתקבלות לסוכן או למחלקה הרלוונטית על מנת לזרז את הטיפול בפניה.

אם טכנאי חולה או נעדר המערכת יכולה לייצר לוכיה של העברת הטיפול לטכנאי אחר ולהקצות לו את הטיפול בפניות הפתוחות של הטכנאי הנעדר.