דף הבית
אודות
רכיבים
פתרונות
תמחור
בלוג
יצירת קשר
קבעו Demo
דף הבית
אודות
רכיבים
פתרונות
תמחור
בלוג
יצירת קשר
קבעו Demo
הבלוג של
eService
מאמרים, מדריכים ותובנות מהמומחים שלנו על עתיד שירות הלקוחות.
בלוג
•
5 דק' קריאה
החשיבות של מערכות ניהול תקלות בתמיכת לקוחות מודרנית
בעולם הדיגיטלי המהיר והתחרותי של ימינו, ארגונים נמדדים לא רק על איכות המוצרים והשירותים שהם מספקים, ...
בלוג
•
5 דק' קריאה
מערכת קריאות שירות חכמה ותפקידה באופטימיזציה של תהליכי שירות לקוחות
בלב ליבו של כל מערך שירות לקוחות יעיל נמצאת מערכת ניהול קריאות שירות (Ticket Management System) מתקד...
בלוג
•
5 דק' קריאה
הדינמיקה של ניהול שירות לקוחות יעיל
בעולם העסקי התחרותי של ימינו, שירות לקוחות מעולה הוא לא עוד אופציה - הוא הכרח. עם זאת, הבטחת רמת שיר...
בלוג
•
5 דק' קריאה
אבן הפינה של יעילות תפעולית - מערכת ניהול טכנאים
בעולם העסקי התחרותי של ימינו, חברות מחפשות ללא הרף דרכים לשפר את היעילות התפעולית ולהגדיל את הרווחיו...
בלוג
•
5 דק' קריאה
התאמה אישית של מערכות שירות לקוחות
בעידן הנוכחי, כאשר הלקוחות מצפים ליחס אישי ולהבנה עמוקה של הצרכים הייחודיים שלהם, התאמה אישית (Perso...
בלוג
•
5 דק' קריאה
שירות לקוחות פרואקטיבי
בעולם התחרותי של היום, שבו צרכנים מצפים לחוויה חלקה ואישית בכל אינטראקציה, שירות לקוחות מצוין הוא לא...
בלוג
•
4 דק' קריאה
דוגמאות להטמעת מערכות שירות לקוחות בתעשיות נבחרות
בעוד שהעקרונות הבסיסיים של שירות לקוחות מצוין נותרים עקביים, היישום המעשי שלהם משתנה בהתאם לאופי היי...
בלוג
•
4 דק' קריאה
שילוב AI ו Chatbot במערכות שירות לקוחות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, ארגונים רבים פונים לאימוץ טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית (AI) וצ'אטבוט...
בלוג
•
5 דק' קריאה
מגמות המעצבות את עתיד שירותי שירות לקוחות ב-2024
עולם שירות הלקוחות נמצא בתהליך של טרנספורמציה מואצת, מונע על ידי התפתחויות טכנולוגיות מהירות ושינויי...
בלוג
•
5 דק' קריאה
תפקיד הבינה המלאכותית במהפכת שירותי שירות לקוחות
בשנים האחרונות, הבינה המלאכותית (AI) הפכה לכוח מניע מרכזי בעולם העסקים, ואחד התחומים שבהם השפעתה ניכ...
בלוג
•
4 דק' קריאה
ההשפעה הגלובלית של עבודה מרחוק על שירותי HelpDesk
בעקבות מגפת הקורונה, העולם עבר תמורה מהירה ודרמטית לעבר עבודה מרחוק בקנה מידה נרחב. שינוי פרדיגמה זה...
בלוג
•
3 דק' קריאה
העתיד של שירותי HelpDesk תחזיות ותובנות
בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית מואצת ושל ציפיות הולכות וגדלות של לקוחות, שירותי ה-HelpDesk עוברים מהפ...
בלוג
•
3 דק' קריאה
מדדי ביצועי עיקריים ו-KPIs של HelpDesk
מדדי ביצוע עיקריים (Key Performance Indicators - KPIs) הם כלי חיוני לניהול יעיל של צוותי תמיכה וHelp...
בלוג
•
4 דק' קריאה
פתרונות לניהול שירותי תיקון ותחזוקה
נסה לרגע להיכנס לנעליו של חיים, הטכנאי הוותיק של חברת "שירות מהיר". עם שלל משימות מתחלפות ולקוחות דו...
בלוג
•
5 דק' קריאה
תיאום תמיכה רב-ערוצית: המפתח לשירות לקוחות יוצא דופן
בעולם הדינמי והמחובר של ימינו, לקוחות מצפים לקבל שירות ותמיכה מצוינים בכל הערוצים והפלטפורמות. בין א...
1
2