פתרונות מותאמים לכל ענף

eService מספקת פלטפורמה גמישה שמתאימה לצרכים הייחודיים של מגוון רחב של תעשיות, ומאפשרת לכל ארגון לספק שירות לקוחות יוצא דופן.

איקומרס וקמעונאות

נהלו את כל פניות הלקוח במקום אחד - משאלות על מוצרים ועד מעקב משלוחים וטיפול בהחזרות. ספקו חווית קנייה חלקה עם צ'אטבוטים לטיפול בפניות נפוצות ותמיכה רב-ערוצית.

חברות SaaS והייטק

ספקו תמיכה טכנית מעולה עם מערכת לניהול באגים, עמדו ביעדי SLA מחמירים מול לקוחות עסקיים, ונהלו תהליכי Onboarding ללקוחות חדשים בצורה יעילה ומסודרת.

בריאות ורפואה

תאמו תורים, נהלו פניות מטופלים וספקו תמיכה למכשור רפואי, כל זאת תוך שמירה על רמת האבטחה והפרטיות הגבוהה ביותר הנדרשת בתקני HIPAA.

פיננסים וביטוח

ייעלו את הטיפול בתביעות, ספקו שירות לקוחות מאובטח ומהיר, ותמכו בלקוחות במגוון מוצרים פיננסיים מורכבים עם מערכת המרכזת את כל המידע במקום אחד.

חינוך ואקדמיה

רכזו את כל פניות הסטודנטים והסגל, ספקו תמיכה טכנית למערכות למידה מרחוק, ונהלו את התקשורת מול מחלקות המוסד בצורה יעילה ומסודרת.

נדל"ן וניהול נכסים

נהלו קריאות שירות ותחזוקה מדיירים, תאמו עבודה מול קבלני משנה וטכנאים, ותעדו את כל הטיפול בתקלות במבנים בצורה דיגיטלית מלאה.

תיירות ואירוח

העניקו שירות לקוחות רציף לפני, במהלך ואחרי החופשה. נהלו הזמנות, טפלו בבקשות מיוחדות ופתרו בעיות בזמן אמת כדי להבטיח חווית אירוח מושלמת.

מגזר ציבורי ורשויות

שפרו את השירות לאזרח באמצעות ניהול מרכזי של פניות תושבים, מתן מידע על שירותים מוניציפליים, ומעקב אחר ביצוע משימות במחלקות העירייה.

ספקי שירותי IT (MSP)

נהלו את כל לקוחותיכם תחת פלטפורמה אחת. עקבו אחר פניות ו-SLA לכל לקוח בנפרד, ספקו תמיכה מרחוק ונהלו את צוותי התמיכה שלכם ביעילות.

ייצור ותעשייה

נהלו קריאות שירות לתחזוקת מכונות, תמכו בלקוחות עסקיים, עקבו אחר תקלות בקווי ייצור וספקו תמיכה פנימית לעובדי המפעל.

תקשורת

טפלו ביעילות בפניות על תקלות רשת, בירורי חשבוניות, ניוד קווים והצטרפות לשירותים חדשים. צמצמו את העומס על המוקדים עם כלים לשירות עצמי ואוטומציה.

תשתיות ואנרגיה

נהלו דיווחים על הפסקות חשמל ומים, תאמו הגעת טכנאים, וענו על שאלות בנושאי חיוב וצריכה באמצעות פורטל שירות עצמי מתקדם.