חניון אופניים רכבת ישראל

ניהול קריאות שירות, חיובים, וטכנאים

01.
 תיאור הפרויקט 

  BikeBox הוא פרויקט חדשני של רכבת ישראל להפעלת חניונים רובוטיים לאופניים עבור משתמשי הרכבת. לצורך מימוש הפרויקט הלקוח ביקש לפתח מערכת מידע שיודעת להתחבר למערכת הרובוטית שיוצרה בספרד, לקבל ממנה אינדיקציות לגבי תקינות, להציג פרמטרים תפעוליים במערכת שירות הלקוחות, לנהל קריאות שירות בכפוף לכללי SLA , לנהל מערכת גביה מול לקוחות הקצה, לאפשר ללקוחות גישה למידע שלהם באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציות IOS + אנדרויד + קיוסק מידע בסמוך לעמדת החניה .

המערכת משרתת אלפי משתמשים בכל יום ב-4 תחנות רכבת ברכבי הארץ וצפויה לגדול בקרוב לתחנות נוספות   .

 

 
 
#00A7E6
 
#33337A
 
#E6A430
 
#3B3E41
02.
מימוש הפתרון

רישום למערכת באמצעות אתר אינטרנט או באמצעות אפליקציה 

תקשורת מול מערכת eservice לצורך אימות החשבון לפני כל שימוש בחניון. המערכת מנהלת את מוקד קיראות השירות בכפוף להסכמי ה SLA  מנהלת בקרת תשלומים, ומאפשרת ניהול יעיל של טכנאי השטח 

המידע מוצג למוקדני השירות ולמנהלי המערכת באמצעות Dashboard גרפי מתקדם. וכן מתאפשר ניהול מתקדם באמצעות מערכת דוחות הניתנים להפקה בחתכים מרובים ומותאמים אישית

03.
מרכי מערכת ה CRM שפותחו עבור הפרויקט .

המטרה העיקרית של הלקוח היתה ליצור מערכת לניהול קריאות השירות פשוטה לשימוש עבור משתמשי הקצה, וניהול אפקטיבי של המערכות הכספיות והתפעוליות של החניונים הרובוטיים שאינם מאויישים. לשם כך נבנתה המערכת באופן שתאפשר ריכוז של כל נתונתי הלקוח בפלטפורמת CRM אחת הן בהיבט הכספי והן מבחינת יכולתת לתת מענה לתקלות בשטח  תוך הקפדה על עמידה ביעדי SLA, ניהול טכנאי שטח, וכן ניהול החשבון הפיננסי מול הלקוח, לרבות מערכת דוחות ו BI חכמה.

 

 
04.
סיכום הפרויקט

המערכת משרת כיום 4 חניונים הפזורים ברחבי הארץ אשר צפויים לגדול לעד כ 20 חניונים בתחנות הרכבת הראשיות. המערכת מאוכסנת בענן ומאפשרת תקשורת רב פונקציונאלית הן של המשתמשים, מנהלי השירות, טכנאים וכן הנהלת הרכבת המפקחת על ההתנהלות השוטפת.  המערכת אוכפת הסכמי  SLA , מאפשרת מתן שירות קל ונוח באמצעות Knowledge base ייחודי שהוטמע בה עבור מוקדני השירות, וכן מאפשרת בקרה מרחוק תקינות המתקנים הרובוטים באמצעות תקשורת מתמדת מול סנסורים הקיימים בכל מתקן רובוטי.